Dag 40 23/4-13

Jag måste sänka förväntningarna på mig själv. Jag är inte duktig på att producera snabba bra resultat. Eller ja, jag förstår vad jag menar med mina texter och arbeten men jag är dålig på att formulera min tankekedja som leder till mina slutsatser. Det är så mycket enklare i matematik, där är stegen klara och enkla att förklara. Men abstrakta tankar tar ifrån alla erfarenheter jag har varit med om, för att kunna beskriva hur jag kommit fram till något måste jag beskriva mitt liv. Att rota fram hur jag kommit fram till något på grund av minnen som gör ont att påminnas om är väldigt jobbigt. Men jag har inte den positionen så att jag inte blir ifrågasatt med mina slutsatser. Det borde ingen ha igentligen men det vore så mycket enklare.
 
40 dagar med tabletter. Nästan halv vägs till utvärdering av hur dom fungerar. Jag känner redan nu att jag skulle behöva 2 per dag istället för 1.... minst. Men jag är nöjd med den effekt dom ger.
Jag tänker fortfarande som jag gjorde innan, det är bara svårare att fastna i spiraler. Svårare inte omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0