Dag 22 5/4-13

Idag är ingen vanlig dag för idag är Gustavs födelsedag...
 
Bäst jag skriver lite innan helvetet brakar loss. Med grillning, drickande och folk från förr.
 
Jag har aldrig sett fram emot att bli äldre, det visar bara på hur tiden fortsätter och jag sitter kvar på samma ruta. Varje år är det fler och fler som kommer längre bort från mig. Det är ingen tävling men jag känner hur jag inte är på samma nivå.
Jag känner mig ensam på denna resa igenom livet. Vänner är blott tillfälliga passagerare, Mina vänner har dock fribiljett till att följa med när som helst.
Jag blir så frustrerad av mina känslor. Varför räcker det inte med alla vänner jag har? Varför räcker det inte med allt jag lyckas genomföra?
 
Jag tror mer och mer på Maslows behovs trappa. Fast i mitt fall är behovet av kärlek det viktigaste för att kunna uppfylla dom andra behoven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0