Dag 26 9/4-13

Det känns så tungt idag. Det känns så meningslöst alltihop. Andra säger att det kommer ordna sig, det kommer bli bra, ge det tid bara... Antagligen så är det så... Men det känns inte så. Mitt huvud och mina känslor är i konflikt. Jag förväntar mig inte resultat på en gång men jag önskar att jag kunde få det.
 
Jag är deprimerad för att ingen vill vara med mig, jag känner mig inte sugen på att leta efter någon eftersom jag är deprimerad (och för att ingen vill ha mig). Om någon vill ha mig för att "reparera" mig så kommer hon lämna mig när jag är bra igen.
 
Jag är inte menad för förhållanden... Det spelar ingen roll hur mycket jag kan älska någon. Ingen kan älska mig tillbaka.

Jag orkar inte tänka och känna på det sättet längre... men det är så mina kännslor säger. Varenda dag.
 
Jag har skapat så många ursäkter i mitt inre för varför den och den inte vill ha mig, det är inget fel på mig. Men... Jag vet inte jag exploderar snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0