Dag 29 12/4-13

4 veckor + en dag. Sjukdom och internet strul ledde till inget inlägg igår.
Nya fast samma piller nu. Känns skumt att det är samma piller fast med annat namn. Prilect heter dessa, men det fungerar exakt som Cipralex. Enda skillnaden verkar vara vart dom packas i sina lådor, det är i alla fall vad dom sa på apoteket.
 
Det finns så mycket i mina tankar som jag skulle vilja prata om... Men jag tror det är bäst om det får stanna i mina tankar ett tag till. Jag känner mig så dålig när så många stöttar mig och ändå mår jag inte bra. Det känns som att jag tar upp deras tid. Det känns så skumt att vara den som pratar om problem istället för att lyssna på andras problem.
 
Det känns som att jag är annorlunda fast ändå inte... kanske mer som att jag är på väg att förändras, bli något mer. Om det är bra eller dåligt vet jag inte... inte före förändringen är gjord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0