Dag 31 14/4-13

Jag tror jag behöver en större dos, jag känner hur det hjälper lite grann men inte så mycket att jag kan komma vidare. Men det är fortfarande 2 månader kvar till utvärdering av hur det går så mycket kan hända under den tiden.
 
När jag tänker tillbaka på stunder då jag var glad och ifrågasätter varför jag var glad finner jag inget svar. Det finns saker som underhåller mig så att jag inte är nedstämd/ledsen för stunden. Så många saker i min omgivning ger mig känslan av en liten röst som säger att "det inte är ok att vara glad", "du ska inte lyckas med något du vill", "du har inte lidit färdigt ännu", "du kommer aldrig passa in", "du är värdelös".
 
Allt sitter i mitt huvud... hur ska jag ändra mina tankar utan att förlora den person jag har kämpat så för att bli?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0