Dag 12 26/3-13

Jag förstår inte hur jag ska fortsätta vidare med mitt liv. Det är inte så att jag vill ta livet av mig verkligen inte. Men det är så svårt att finna glädje då jag nästan enbart känner mig ledsen.
Jag avskyr hur jag inte kan gråta när jag är ledsen.
Hur jag sitter still under långa stunder utan att känna någonting.
Jag vill vara glad men det är inte så enkelt.
Min längtan efter att faktiskt må bra äter upp mig.
 
Avskyr hur jag önskar att jag hamnade i en olycka ibland. Så jag kunde sluta känna mig så dålig. Jag ser inget värde i min egen existens i mina ögon. Jag finns bara kvar för andra. För att kunna offra av mig själv så att andra kan få det bättre.
 
Jag är glad att jag äntligen sökte hjälp och fick den. Samtidigt känner jag mig så svag som inte klarar av att hantera allt utan piller.
Patetisk. Svag. Värdelös. Betydelselös. Ärlig. Uppriktig. Principfast. Glömsk. Smart. Äcklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0