Dag 14 28/3-13

Nu har det gått 2 veckor sedan jag började med Cipralex. Jag mår bättre än innan. Inte bra men bättre. Att få hänga med Mormor och Morfar i flera dagar nu har varit skönt.
 
Jag känner mig glad när jag ser att Valhall klarar sig och lever vidare även när jag inte är där. Älskar er alla som håller Valhalls fana högt så att det finns kvar. Så många glada stunder har det varit där.
 
Jag tror en del i min omgivning börjar bli trötta på att höra hur dåligt jag mår. Jag vet bara inte var jag ska få utlopp för att prata om det annars. Jag funderar mycket på att gå till en psykolog men jag vet inte om kostnaden mot hur mycket det verkligen hjälper är värt det.
 
Ser fram emot min födelsedag med mycket vänner och måttliga mängder alkohol. Ser inte lika mycket fram emot städandet när alla gått hem däremot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0